Senaste nytt

Bokning på Korean Air

EBGGOT

Medlem
Hej,


Bokade precis en resa på Korea Air´s hemsidan.

Det gick inte att fylla i mitt KL bonus kort när jag bokade och det det verkar inte finnas någon funktion som "my bookning" eller liknande för ändring efter bokning. Någon som har något tips på hur jag löser detta?
 

pep

Medlem
Jeg har de sidste par dage haft forskellige problemer med deres hjemmeside, og kunne ikke få min bookning igennem pga. af forskellige fejlmeddelelser og fordi at de afgange jeg havde valgt ikke dukkede op. Til sidst opgav jeg, og købte Aeroflot i. st,f. Jeg tror ikke de giver adgang til din bookning, jeg har ikke set det. Men du kan da altid få det anført ved check in?
 

EBGGOT

Medlem
Jeg har de sidste par dage haft forskellige problemer med deres hjemmeside, og kunne ikke få min bookning igennem pga. af forskellige fejlmeddelelser og fordi at de afgange jeg havde valgt ikke dukkede op. Til sidst opgav jeg, og købte Aeroflot i. st,f. Jeg tror ikke de giver adgang til din bookning, jeg har ikke set det. Men du kan da altid få det anført ved check in?

Medveten resenär väntar aldrig till check in ...
 

Jacob

Medlem
Jag har också haft problem med att förboka plats på Korean Air. Pröva att ringa eller maila.
 
Toppen