Senaste nytt

Tjäna upp till 500 US Airways miles genom enkät

Dr. Miles

Expert
Jag fick följande e-mail.

Screenshot20130226_1.jpg

US Airways skrev:
Get miles for your thoughts
The Whiteboard lets you earn miles for taking surveys. Get 250 bonus miles when you sign up and another 250 miles when you complete your first survey. You'll earn Whiteboard Points for taking surveys tailored to your interests and then you can redeem those points for miles.

It's free to participate and your privacy is always guaranteed.

Det verkar som länken är unikt (det innehåller message ID och USDM kontnummer) men här kan ni gå in utan unik länk.

The Whiteboard
 
Frågan är hur man får sina 250 vid sign up? Hur vet dom mitt US Dividend? (samma mail förvisso.)
Finns nämligen ingenstans att lägga in sitt US Dividend nummer eller så har jag gått och blivit blind.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Frågan är hur man får sina 250 vid sign up? Hur vet dom mitt US Dividend? (samma mail förvisso.)
Finns nämligen ingenstans att lägga in sitt US Dividend nummer eller så har jag gått och blivit blind. :)

Om du använder länken från mailet du har fått, bör de kunna veta det. (som sagt, länken i mailet innehåller USDM kontonummer)

Länken ser ut så här (modifierad)
http://respa.myusairways.com/usair4...xxx&EX=5&ST=1&L=2&PL=&SP=1&MID=yyyyyyyyyyyyyy
 
Last edited:
Om du använder länken från mailet du har fått, bör de kunna veta det. (som sagt, länken i mailet innehåller USDM kontonummer)

Länken ser ut så här (modifierad)
http://respa.myusairways.com/usair4...xxx&EX=5&ST=1&L=2&PL=&SP=1&MID=yyyyyyyyyyyyyy

Såg att du skrev det i första inlägget nu när jag läste mer ingående.
Det förklarar saken. :)

Registrerade mig inatt och har inte fått några 250 poäng ännu men det tar väl kanske lite tid..
 
Last edited:

m10

Medlem
Ett tips från coachen (eller snarare egen erfarenhet) är att vid profilregistrering inte berätta att man jobbar med advertising/marketing, om man skulle råka göra det IRL. Inte så populärt att göra marknadsundersökningar som inkluderar respondenter från de yrkesgrupperna, i.e. färre chanser att tjäna poäng.
 
Toppen