Senaste nytt

Victoria's secret på någon av dessa flygplatser???

Hej hej, behöver lite hjälp med att lista ut om jag på hemresan kommer ha tillgång till någon VS butik?

Flygplatserna jag besöker blir:

Manila, Hong Kong, Istanbul

ja sedan arlanda men där har dom inte öppnat än? vet att de finns en liten på manila inrikesterminalen 3 tror jag men vet inte om man får tag på den när man ankommer dit?


Om någon har någon aning kan dom väl säga till, eller hjälpa till med lite sökning :)
 
Hej hej, behöver lite hjälp med att lista ut om jag på hemresan kommer ha tillgång till någon VS butik?

Flygplatserna jag besöker blir:

Manila, Hong Kong, Istanbul

ja sedan arlanda men där har dom inte öppnat än? vet att de finns en liten på manila inrikesterminalen 3 tror jag men vet inte om man får tag på den när man ankommer dit?


Om någon har någon aning kan dom väl säga till, eller hjälpa till med lite sökning :)

Annars kan detta ju alltid motivera en MR till CPH, flickvännen ser ju bara det ädla i uppdraget. ;)
Att cph dessutom öppnat för taxfree inom EU skadar inte heller...
 
Snarare alla tjejkompisar som skickat med sig beställningar haha :) jag är singel sen 1 månad tillbaka.........

men ni vet inte o. de finns någonstans på vägen?
 
Last edited:
Tjaa du kanske kan vinna tillbaka exet med en liten present därifrån ;)
Det ska tydligen finnas en Victoria's Secret bland duty-free affärerna på Istanbuls flygplats.

De försökte jag redan efter våran roundtrip den 19 jan och de fungerade inte haha !

Men då är de istanbul som gäller då! Får hålla tummarna! jag har inte hittat ett skit på Hong Kong! Manila har en liten men vet som sagt inte om jag kommer få tillgång till den :/
 
Toppen