Senaste nytt

600 poäng för 3,9€

Ubbe

Medlem
Hej gott folk.
Tänkte det var dags för en liten poängshopping tråd igen. Nu är det batterier.
På finska sidan, välj Ellos. Under elektronik välj batterier.
Här finns tex batterier.jpg

Ej provat själv ännu så vet inte hur det går med frakten...

Enjoy
Ubbe
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    20,1 KB · Visningar: 780

olsen

Medlem
Utfordringen blir å få sendt det til Norge/Sverige de sender kun til adresse i Finland slik jeg ser det. Hvis jeg klikker på det norske flagget på siden og går over til norsk Ellos, mister jeg vel muligheten til å tjene 600 poeng? Kanskje verdt et forsøk...

Merker at den finske shoppingportalen ikke er så veldig samarbeidsvillig. Første gang jeg logget meg inn på den finske portalen førte den meg til norsk portal. Prøvde på nytt og fikk til å logge meg inn på finsk men etter kort tid ville den ikke lengre la meg være innelogget eller logge meg inn på nytt. Usikker på om det bare er tilfeldig eller om man helst ikke vil at jeg bestiller noe gjennom den finske portalen?
 

olsen

Medlem
Et kjøp vil ikke bli sporet hvis jeg går over til norsk ellos så det har ikke så mye for seg. Men for medlemmer i Finland er det jo en fin deal :)
 

tourist

Medlem
Kan man inte beställa omslagspapper c/o Gnopps eller niksal? De får omslagspapper för tio jular framöver! ;)
 
Last edited:

Everest

Ny medlem
Når jeg går inn på den finske webshopping-portalen får jeg ikke til å logge inn som norsk eb-medlem, selv om jeg i utgangspunktet er logget inn på www.sas.no.

Overraskende nok skjer ikke dette på de danske eller svenske sidene. Om dette er bevisst eller ikke aner jeg ikke, men SAS IT har vel neppe kontroll :)
 

Ubbe

Medlem
Eller varför inte lite inslagningspapper? Endast 1,90 euro!

Paketointisetti Joulukoristeet Tab 1,9

Härligt! Det finns alltid någon som hittar en bättre deal. ;)

Kan man inte beställa omslagspapper c/o Gnopps eller niksal? De får omslagspapper för tio jular framöver! ;)
Det är ju bara att skriva en hotelladress som mottagare och betala med kort som vanligt. Det är ju inte batterierna eller omslags-pappret man vill åt...
 
Last edited:

olsen

Medlem
Når jeg går inn på den finske webshopping-portalen får jeg ikke til å logge inn som norsk eb-medlem, selv om jeg i utgangspunktet er logget inn på www.sas.no.

Overraskende nok skjer ikke dette på de danske eller svenske sidene. Om dette er bevisst eller ikke aner jeg ikke, men SAS IT har vel neppe kontroll :)

Jeg merket akkurat det samme som deg Everest. Første gang jeg logget meg inn ble jeg ført over til den norske portalen. Logget meg ut og inn på nytt og klarte endelig å komme inn på den finske portalen. Etter kort tid ble jeg "sparket ut" eller logget ut av den finske portalen og klarte ikke å logge meg inn igjen før etter 5-10 minutter.
 

cantona

Medlem
Det funkar för mig men "Beställningssumman understiger lägsta beställningsgräns som är 200 kronor. "
Sedan tillkommer:
Postförskottsavgift 49:-
Fraktavgift: 44,90:-
totalt 297:- sek
Betala med kort: 248:-
 
Last edited:
Toppen