Senaste nytt

Hilton Promotion Code

Najk

Medlem
Hittade följande Promotion Code för Hilton: PR13CB

Som jag har läst mig till så gäller koden för "personal, non-business travel for Hilton’s corporate partners who have negotiated rates"
När jag har kollat på hilton.com så ger den 20% rabatt. Är det någon som har erfarenhet av denna kod eller andra på Hilton?
 

tourist

Medlem
MVP-koderna är fritt fram att använda för alla HH-medlemmar, ibland ger de ingenting, ibland är de väldigt användbara. Stor fördel att de inte ger förbetalda priser.
Hampton®, Doubletree® and Embassy Suites® hotels 0560041604
Hilton®, Hilton Garden Inn® hotels and at select U.S. Hilton Grand Vacations Club® locations N0041604
 

agehall

Medlem
Jag insåg just att även om man är inloggad som HHG, så måste man använda koderna för att få rabatten. Jag trodde den skulle appliceras automatiskt.

Ska det verkligen vara så?
 

tourist

Medlem
Jag insåg just att även om man är inloggad som HHG, så måste man använda koderna för att få rabatten. Jag trodde den skulle appliceras automatiskt.

Ska det verkligen vara så?

Ja. Ibland ser man att i bokningen gjord med MVP-koderna står det ungefär (ur minnet) "för HH-medlemmar, ska inte erbjudas aktivt".

Jag bor oftare på Hampton Inn och Hilton Garden Inn än på Hilton, alltid utan förbetalning, och jag får bästa pris med MVP-koderna respektive AAA ungefär lika ofta.
 
Upptäckte just att jag fått dubbla poäng på Hilton Garden In San Mateo trots att de var listade som ett av hotellen som inte deltog i kampanjen. Tack för det!
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen