Senaste nytt

SAS Business Lounge Terminal 4 Arlanda - Någon som kan gästa?

Hej alla glada resenärer!!

Imorgon skall jag göra en flygning mellan ARN-AGH med SK189 vid 18:10

Kommer vara ute på flygplatsen i väldigt god tid och tänkte höra om någon vänlig själ kanske är ute och flyger imorgon och råckar sitta på ett EBG och vill bjuda med mig in i loungen?

Har aldrig haft möjligheten att pröva lounge då jag inte är så frekvent flyer precis! Skulle verkligen uppskattas!


Kommer dock pröva loungen i Köpenhamn på söndag för 249kr om möjligheten finns! Flyger SK1426 18:10 så om någon vill göra mig sällskap då också PM:a :)


Trevlig helg på er alla och gott nytt år!!!
 
Last edited:

Roger J

Medlem
I CPH får du antagligen tillgång till Scandinavian Lounge nu under helgerna, alternativt mat och dryck enligt Scandinavian Lounge. Beroende på vilken våning som är stängd.
 
Ingen anledning att gråta. Loungen i terminal 4 är verkligen inget att bli uppspelt över.

Se fram emot Köpenhamnsloungen istället som är lite bättre.

Okej, ja men alltid skönt att sitta i en lounge med WiFi o bara vara istället för en stressig avgångshall :) Men ser fram emot loungen i Köpenhamn, lär ha en o en halv timme där så :) Jacob vad finns att tillgå där ?
 

agehall

Medlem
Okej, ja men alltid skönt att sitta i en lounge med WiFi o bara vara istället för en stressig avgångshall :) Men ser fram emot loungen i Köpenhamn, lär ha en o en halv timme där så :) Jacob vad finns att tillgå där ?

Det finns väl gratis WiFi på ARN numera? Och i CPH.

Om du bara ska vara där i 1,5h så blir det ett rätt dyrt loungebesök. Du får se till att äta och dricka ordentligt om det ska löna sig...
 

Jacob

Medlem
Okej, ja men alltid skönt att sitta i en lounge med WiFi o bara vara istället för en stressig avgångshall :) Men ser fram emot loungen i Köpenhamn, lär ha en o en halv timme där så :) Jacob vad finns att tillgå där ?
Om loungens WIFI är påslagen når du den från stolarna i avgångshallen nedanför loungen också. Fungerade utmärkt för mig när jag passerade en lördag och loungen var stängd. Det är ändå samma lösenord i alla SAS lounger.

Vad som finns i Köpenhamn kan du läsa om här:
SAS Scandinavian Lounge, Köpenhamn
SAS Business Lounge, Köpenhamn
 
Toppen