Tjenare,
Försov mig nyligen och missade min fligh Arlanda - Amsterdam - Manilla. Ringde dem artigt och frågade om det var okej att jag flög med dem ifrån Amsterdam istället ( var en lång layover). Fick svaret att det ej gick. Då ställde jag frågan om det var okej att om jag löste utresan själv men flög med dem tillbaka ifrån Manilla som vanligt. Fick jag även där svaret att det ej var möjligt. Damen i telefonen sa att möjligtvis kunde jag få skatter och avgifter tillbaka.
Så nu fick jag boka en helt ny resa och flyga in en dag efter.
Jag tyckte det lät väldigt, väldigt konstigt det här och frågan min är om man kan klaga på något sätt. Tyckte det var sjukt dåligt av KLM.
Någon som vet?
Försov mig nyligen och missade min fligh Arlanda - Amsterdam - Manilla. Ringde dem artigt och frågade om det var okej att jag flög med dem ifrån Amsterdam istället ( var en lång layover). Fick svaret att det ej gick. Då ställde jag frågan om det var okej att om jag löste utresan själv men flög med dem tillbaka ifrån Manilla som vanligt. Fick jag även där svaret att det ej var möjligt. Damen i telefonen sa att möjligtvis kunde jag få skatter och avgifter tillbaka.
Så nu fick jag boka en helt ny resa och flyga in en dag efter.
Jag tyckte det lät väldigt, väldigt konstigt det här och frågan min är om man kan klaga på något sätt. Tyckte det var sjukt dåligt av KLM.
Någon som vet?