Senaste nytt

Billiga ekonomiklass biljetter New York-Honolulu ToR 435$ inkl skatter

Alx

Medlem
Jag bokade nyss en liten avstickare från stan till Hawaii under februarikylan. Jag förvånades över hur billigt det var med United. Delta ligger för övrigt inte så mycket högre i pris men saknar direktflyg.

United:
EWR-HNL-EWR = 435$ inkl skatter.
Bokningsklass G som ger 100% poängintjäning till MileagePlus.

Jag har utan framgång försökt att hitta under vilken period priset gäller. Men det verkar finnas biljetter från och med januari till och med april i alla fall.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har utan framgång försökt att hitta under vilken period priset gäller. Men det verkar finnas biljetter från och med januari till och med april i alla fall.

Det är nog fare basis: GRC0FS.
Enligt biljettvillkoren, gäller priset fram till 2013-FEB-28.

Kod:
Day/Time restrictions
  PERMITTED MON/TUE/WED/THU.

Blackout Dates
  TO HAWAII -
    TRAVEL IS NOT PERMITTED 15NOV 12 THROUGH 19NOV 12 OR
    14DEC 12 THROUGH 04JAN 13 OR 14FEB 13 THROUGH 16FEB 13.
  FROM HAWAII -
    TRAVEL IS NOT PERMITTED 23NOV 12 THROUGH 27NOV 12 OR
    01JAN 13 THROUGH 12JAN 13 OR 22FEB 13 THROUGH 24FEB 13.

Travel restrictions
  TRAVEL ON THIS FARE COMPONENT MUST COMMENCE BY 1159PM ON 28FEB 13.
 

Alx

Medlem
OK tack för korrigeringen! Lite lustigt med datumen för när jag sökte biljetter på United.com så fanns det priset tillgängligt även i mars och april. Men när jag söker nu så finns det bara i februari. :confused:

Hur som helst så är det ett bra pris för den som hittar en billig biljett till NYC och vill göra en avstickare till HNL.
 

Dr. Miles

Expert
OK tack för korrigeringen! Lite lustigt med datumen för när jag sökte biljetter på United.com så fanns det priset tillgängligt även i mars och april. Men när jag söker nu så finns det bara i februari. :confused:

Hur som helst så är det ett bra pris för den som hittar en billig biljett till NYC och vill göra en avstickare till HNL.
Det finns priser fram till maj, men dyrare. ca 576 USD inkl. skatter.
 

henkedio

Medlem
Jag bokade redan i september, har kollat lite då och då av ren nyfikenhet men som du säger så har priset höjts. Bokade direkt på united.com. Fanns t.o.m priser precis under 6000 men då var det riktigt dåliga anslutningar.
 
Toppen