Senaste nytt

Tillgängliga bonusplatser på Thai Airways Airbus A380?

agehall

Medlem
Roade mig med att leta lite F awards på Thai's A380 FRA-BKK nu på morgonen och till min förvåning hittar jag inte en enda stol i F.

Är det så att de har börjat fula sig och inte släpper stolar till *A på A380?
 

agehall

Medlem
Jag letade i mars. Var det på A380?

Edit: Det lär inte vara en A380 eftersom de börjar flyga med den till FRA först i Jan 2013...
 
Det fanns gott om A380 F stolar för några månader sedan men det är väl många som uppmärksammat det alternativt så väntar Thai med att släppa platser till 2v innan flighten?
 

EBGGOT

Medlem
Har letat ett bra tag nu för resa Jan-Feb och kan bara hålla med dig ... svårt med plaster från FRA men gott om platser BRU-CDG-FCO ....
 

agehall

Medlem
Jag har tittat lite på TG C till MEL och jag tycker inte det verkar prisvärt faktiskt. Möjligen PE med dem om det ska betalas för biljetten. Men jag kanske inte har hittat rätt fares - jag har inte pratat med en resebyrå, så det är ju möjligt att det finns bättre fares än vad jag ser på EF.
 

EBGGOT

Medlem
Jag har tittat lite på TG C till MEL och jag tycker inte det verkar prisvärt faktiskt. Möjligen PE med dem om det ska betalas för biljetten. Men jag kanske inte har hittat rätt fares - jag har inte pratat med en resebyrå, så det är ju möjligt att det finns bättre fares än vad jag ser på EF.


Men tror du inte om du har is i magen att du kan boka riktigt nära avgångsdatum?
 

Dr. Miles

Expert
Om det är betald biljett så kommer Qatar nog med kampanjpriser då och då för ca 21.000-23.000 SEK inkl. skatter från Stockholm till Melbourne.
 

agehall

Medlem
Men tror du inte om du har is i magen att du kan boka riktigt nära avgångsdatum?

Kanske. Det beror lite på hur priserna utvecklar sig. Hsh måste den potentiella kunden bestämma sig om det blir någon affär eller inte. Så före början av Feb lär jag inte boka något hursomhelst.
 
Toppen